FAQ  Membres  Groupes  S’enregistrer   M.Privé  Profil  Dé/connexion
 Nena - Made In Germany (2009) Sujet suivant
Sujet précédent
jarvlyzab

MessagePosté le: Sam 21 Mai - 20:07 (2016) Répondre en citantRevenir en haut

Nena - Made In Germany (2009) > urlin.us/2cfl6

Retrieved....4....December....2014Bass...(13)...by...John...Andrews......AddNENA...arbeitete...gemeinsam...mit...Derek...von...Krogh,...Uwe...Fahrenkrog-Petersen...und...dem...eigens...kurzfristig...aus...der...Hollywood-Musikszene...emigrierten...Produzenten...Reinhold...Heil,...der...sich...schon...fr...die...Produktion...der...drei...ersten...NENA...Alben...verantwortlich...zeichnete,...in...Berlin,...Stuttgart,...Hamburg...und...auf...Mallorca...am...neuen...AlbumSo...fhle...ich...mich...nher...am...Leben...und...das...was...ich...erlebe...landet...in...meinen...Songtexten^..""Made..in..Germany..Live"..credits..and..info"It..combines..alternative..rock..with..electropop..on..songs..like.."SchnSchnSchn",.."Dreh..dich"..and.."Geheimnis",..while..songs..like.."Es..gibt..keine..Sicherheit",.."Wir..sind..wahr"..and.."Made..in..Germany"..are..in..the..more..familiar..Nena..style..of..pop..rock.[3]..In..April..2010,..Nena..embarked..on..an..international..Made..in..Germany..Tour..to..support..the..album.[4]The....album....was....certified....gold....on....24....April....2010(July....2015)....(Learn....how....and....when....to....remove....this....template....message)....Februar....2010....Unsourced..material..may..be..challenged..and..removedGuitar..(10),..Programming..(3,11)..by..NENA....Streicher..Arrangement..by..Uwe..Fahrenkrog-Petersen..(7,12),..Derek..von..Krogh..(7,8,13)&..Reinhold..Heil..(8,9,12)....Orchestrierung..by..Jonathan..Levi..Shanes..&..Reinhold..Heil....Gespielt..vom..Studio..Orchester..Prag,..dirigiert..von..Adam..Klemens....Orchestra..Contractor..by..Steve..SalaniBESCHREIBUNG:01Ich..trume..von..einer..WELT,in..der..wir..MENSCHEN..uns..natrlich..begegnen,..ohne..dummes..ZEUG..zu..reden,..nur..um..zu..reden,..und..es..ANGENEHM..finden,..uns..in..die..AUGEN..zu..schauen..Nena.deThis...article...needs...additional...citations...for...verificationDu....bist....so....gut....fr....mich....03Wir...sind...wahr...02References[edit]Retrieved..4..December..2014Die..Songs..auf..ihrem..neuen..Album..sind..langsam,..schnell,..traurig,..leicht,..tief,..frhlich,..sexy,..hart,..entspannt....alles..eben.Made...in...Germany...is...the...fifteenth...studio...album...of...German...pop...singer...Nena,...released...by...Laugh...and...Peas...on...2...October...2009...in...German-speaking...Europe.[1]...It...reached...NoCD...2Ich....arbeite....am....besten....wenn....rund....um....mich....das....Leben....wuseltPromotional....tour[edit]Retrieved..5..December..2014In...a...2012...interview...Nena...said...that...she...was...not...a...follower...of...Osho...but...that...he...was...one...of...a...number...of...people...who...had...inspired...her.[7]officialcharts.deNENA..-..MADE..IN..GERMANY..-..EPK..from..NENA..on..Vimeo f5880b0734

Publicité

MessagePosté le: Sam 21 Mai - 20:07 (2016) Revenir en haut

PublicitéSupprimer les publicités ?

Sauter vers:   

Sujet suivant
Sujet précédent

Index | Panneau d’administration | forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation